پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:02 - 1400/07/04

عده‌ای سنگ‌اندازی می‌کنند تا صدایمان شنیده نشود/ از مطالبات خود کوتاه نمی‌آییم

کارگر آنلاین/کارگران پیمانکاری صنعت نفت در پیامی با بیان اینکه «عده‌ای سنگ اندازی می‌کنند تا ما به مطالبات خود نرسیم» خواسته‌ی اصلی خود را حذف کامل پیمانکاران عنوان کرده و تاکید کردند که از پیگیری مطالبات خود کوتاه نخواهیم آمد.

در پیام کارگران پیمانکاری صنعت نفت آمده است:چند صباحی است که نیروهای ارکان ثالث نفت برای شناساندن خود به مسولین کشور جهت رساندن مطالبات خود به گوش آنها تصمیم گرفتند تا در رویدادهای مهم سیاسی مانند انتخابات و امثال آن با اسم جامعه کارگری ارکان ثالث یا پیمانکاری حضوری فعال داشته باشند.

  • در بحث انتخابات ریاست جمهوری کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان با تشکیل ستاد کارگری حامی آیت الله رییسی و دعوت از شخصیتهای معتبر انقلابی جهت سخنرانی حضوری موثر و فعال داشتند. و پس از آن در بحث گرفتن رای اعتماد نامزدهای وزارتخانه‌ها جهت حمایت از جناب اوجی وزیر نفت تماس‌ها و ارتباطات وسیعی با نمایندگان مختلف مجلس داشتند.
  • متاسفانه اخیرا متوجه شدیم عده‌ای فرصت طلب که مرتبا بدنبال منافع خود هستند با سنگ اندازی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مانع رسیدن هر پیام و صدای مطالبه‌گری از سوی کارگران ارکان ثالث به وزیر نفت و سایر مسئولان شوند.

آن‌ها هر وقت نامه‌ای یا پیامی از طرف کارگران ارکان ثالث دریافت می‌کنند تا آن را به وزیر انتقال دهند یا آن را به مقصد نمی‌رسانند و اگر هم می‌رسانند آن را از طرف گروهی دیگر از کارگران صنعت نفت همانند کارگران قراردادی معرفی می‌کنند.ما کارگران ارکان ثالث یا پیمانکاری صنعت نفت این اقدامات غیراخلاقی را محکوم و اعلام می‌کنیم ذره‌ای از مطالبه اصلی خود که حذف پیمانکار و تغییر وضعیت شغلی و نظام عادلانه پرداخت است، تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهیم آمد.

منبع: خبرگزاری ایلنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین